2011-04-02

make over...

nu lämnar mia de mörka livet bakom sig... blickar framåt och kör den sedvanliga makeovern i håret... hej och välkommen ljusa slingor...
hoppas de blir som jag tänkt mig, just nu sitter färgen på hövet så inget resultat är skådat ännu...

annars har vi haft en produktiv dag... badat med lilleman, och sedan dator shoppat sommarkläder till honom...
älskar de ja hittade å billigt blev det oxå... 4 t-shirtar, 3 par shorts, 1 par jeans och två tröjor. allt till den nätta summan av 390 kr :)

nu ska ja strax påbörja att hacka en sallad inför kvällens middags bjudning... anna och daniel komme rpå besök, och de ska få maka på grillad kyckling med currykokt ris och en melonsallad... hoppas de smakar, för mig vattnas det i munnen men jag får nöja mig med en choklas shake och en cola zero...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar