2011-05-16

så där..

nu sitter jag här hemma eftersom läraren var snäll nog att låta oss som var klara med alla uppgifterna slippa eftermiddagslektionen... ja ibland har de sina fördelar att lämna in saker i tid :)

å extra skönt för mig eftersom jag igår råkade ut för en liten olycka på stallas lekland...
jag satt på huk i cyckel delen för att ta kort på theo, då puffade han till mig så min högra fot gled iväg vilket resulterade i att jag vred om mitt vänstra ben och sedemera satte mig på min vridna fot...
så nu har ja en svullen stukad vänster fot och en sträckning i mitt lår...
så får assistans av mina kära stålvänner kryckorn anu ett par dagar, men de känns bättre idag å hemma nu har jag inte behövt dom, utan ja har kunnat linka runt dit jag vill ta mig ändå, så ja hoppas kunna slippa dom i morgon :)

ja vad har hänt annars i helgen??

i lördags var vi hemma hos världens finast lilla sessa swea och firade hennne med tårta och massa kakor, soo not good för min viktnedgång, men de va de värt :)
theo busade massa med oliwer medans vi fick en trevlig pratstund med eve å anton...
på kvällen kom mamma förbi å vi kikade på eurovision song contest å delade på en pizza....
de va roligt vi delade tre vuxna på en vanlig pizza å nästan en 1/3 blev kvar...
de va roligt att vi blivit så billiga i drift :)

igår då var vi ju som sagt på leklandet på förmiddagen med amanda och molly... theo fick för sig att han var babis så ahn var lite fegare än vanligt???
när vi kom hem så vilade jag min fot medans tobbe passade på att smeka sin dator lite...
å på kvällen tog vi en tur till hjo å fikade hos tobbes mamma...

så summa sumarum, de har varit en lugn med händelserik helg precis i min smak...

nu väntar en vecka överfull med skolarbete...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar