2011-05-17

äta äta äta...

idag har ja inte gjort annat än att äta... har ätit mumsig pan pizza till frukost, å lunchen blev en syndig mc chicken från mc donalds... å nu gottar jag mig på mammas uteplats med glass..
till kvällsmat blir de säklerigen grillat med pommes å bea å i skåpet finns lite chips kvar i tobbes chipspåse... passar perfa till kvällens desperate houswifes....









så ser min dag ut enligt en av mina läsare... japp ja är jävligt förbannad på den personen just nu för den vet inte ett skvatt om hur min vardag ser ut... säkerligen är "anna" inte nöjd med sin egen tillvaro å har hittat någon att avreagera sig på.... ja säger som ja alltid sagt allt syns inte här på bloggen om vad som händer i mitt liv...å nej ja äter absolut inte så där...

anna bara så du vet.. bara för att eve hade kakor på sewas kalas så länsade jag inte fatet å en bit av en pizza de gör mig inte till världens brottsling...
å japp de stämmer min operation är betalad med skettepengar, något ja själv bidragit till...
istället för att gnälla se de som att ja sparat i hela mitt liv för att få min operation...

sluta se de små petiteserna å se till helheten istället... 18 kg på 10 veckor talar sitt eget språk....
jag är nöjd med den viktnergången å likaså är min läkare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar