2011-05-23

sick sick sick...

hej hopp hemma hos oss har vi stora sjukstugan...
ja har legat tors - sön, men mådde något bättre idag... bara den envisa hostan från hell som fortfarande är kvar...
theo började få feber igår å de fortsatte idag...
å nu på eftermiddagen så insjuknade även lille tobbis... så just nu är männen de svaga i hushållet...

dock lider jag fortfarande av NOLL matlust.... under dagen idag har ja fått i mig 3 tsk yoggi, 2 potatisar (små färsk potatis) och en thekaka med kalkon pålägg...
sitter just nu å kämpar i mig ett rån med smör på å ett glas vatten...
magen skriker efter mat å kroppen lika så men så fort ja får varm mat i munnen så börjar jag må illa... så imorgon ska ja köpa några kiwisar å kanske jordgubbar.... dessa kan ja små äta av å på så vis få lite energi åt gången...

any way strax dax att sova, ska bara fixa lite saker först inför mitt SISTA prov under denna undersköterske utbildning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar