2009-05-15

inte min dag

fredagen den 13:e i all ära, men har någon hört talas om fredagen den 15:e, den är värrre...

började i morse när jag blev väckt av telefonen klockna åtta, min enda dag med sovmorgon denna veckan.. morrr de samtalet kunde kvittat...

sedan åkte jag iväg till farmor... å då berättar hon stolt att hon hittat den dopklänningen som jag är döpt i och att hon redan sytt dit theos namn...
så sagt å gjort för 2 veckor sedan hade vi INGEN dopklänning nu har vi två...
farmor blev såklart ledsen när jag berätade att vi redna hade en klänning, å mias hjärta kunde inte annat än säga "såklart vi ska ha den kläningen"
men vi ska nu iaf ha den klänningen som jag är döpt i med mörkblåa band..
nu väntar bara de jobbiga å ringa å göra några andra besvikna...

nog om de...

oturen förföljd emig nu när vi skulle bada theo...
vem om inte mia välter ut hela badbaljan med vatten i köket...
så nu är de väldigt väldigt rent på golvet... dock inte så torrrt...
suck...

verkligen inte min dag...
dessutom verkar de inte bättre än att jag har trippel bokat imorgon...
lovade hämta tobbe på sommarland vid fyra, sedan lovade jag anna att följa me dpå fotboll vid tre å nu senast lovade jga mamma att följa med henne å kolla på tårtor..

mia du ska lås ain dig å vänta på bättre tider...

en bra sak har iaf hänt...
jag har fått min magic bullet kopia, så nu kan jag göra massa purrér till theo sedan å juice å sånt till mig själv :)

roar mig just nu med att äta "husvagnar" ni vet ahlgrens bilar har nu lagom till sommaren fått husvagnar oxå... smaskigt goda...

1 kommentar:

  1. Skulle inte du sluta med socker osv? Eller du kanske har lagt ner det?
    Att sluta med socker är jävligt tufft tyvärr =/

    SvaraRadera