2009-05-14

turn back time

om vi skulle snurra tilbaka tiden 6 år, då jag var arton, hur såg mitt liv då ut??
troligtvis hade min mobil gått varm med olika personer som undrade vad jag skulle hitta på imorgon eller i helgen rent allmänt...
veckorna flöt på eftersom man visste att varje dag på helgerna innebar något roligt och upplyftande...

saknar jag det???

ibland om jag ska vara ärlig, allt var lättare på något sätt, man behövde inte sitta hemma å fundera på om man var omtyckt, man visste svaret...
nu sitter man här... i och för sig med den bästa sambo och livskamraten man kunde önska sig och tillsammans har vi en helt bedårande son...
men sure visst skulle jag inte tacka nej till en ordentlig tjejkväll.... skulle mer än gärna ordna en oxå, problemet är bara att jag inte har ordentligt med tjej kompisar för att fixa ihop en ordentlig fest ala sex and the city med lite lyx å glamor...

har många lite ytliga bekanta som säkert skulle vara sugna...
nu föds en idé i mitt huvud...
tjejfest med drinkar (i olika färger), lite god "plockmat" å skön dansmusik....
tål att tänkas på å funderas över...

nåon som skulle vara sugen, på en GIRLS NIGHT OUT!!!!!!!!!!????????

1 kommentar:

  1. Klart jag är sugen!! den 3e Juli bestämde jag becka och ronia förut (anledningen till att det blir i juli är att alla fredagar framöver var bokade eller ngn jobbade) att vi ska på after work och sen gå o göra oss iordning och sen blir det allsång på husaren, DÅ SKA DU MED!!

    SvaraRadera