2009-05-18

kliar i fingrarna

usch va jag känner mig shoppingsugen... känslan av att dra bakomatkortet i kortläsaren å sedna knappra in koden... ett leende från den som sitter i kassan å sedan får man kvittot..
ok nu låter jag hemsk... men jag gillar att handla.. behöver inte vara mycket, behöver inte vara stort, behöver inte vara dyrt, bara känslan av att handla...

jag har ett behov av att göra av med pengar om jag vet att jag har de... å ett omättligt behov av att ha saker precis i samma sekund som jag kommer på att jag kanske behöver dom...
men de finns en lösning...

tobbe har mitt kort å jag har inga pengar löst, å utan kort så kan jag inte handla, vilket betyder mer pengar till saker som vi verkligen behöver och mindre stresss för mig...
de känns bra, men shoppingen är väl som mat, när man inte har tillgång till dne så är de det enda man tänke rpå...

dock skulle jag behöva åka iväg å se om jag kunde hitta ett mörkblått badn till dopklänningen, men de får väl bli sedan när tobbe kommer hem...
annars blir de en lugn dag här hemma... sötisen sove rnu, han tar sg en ovanligt lång vila idag på förmiddagen men de får han så slipper han vara så grinig sedan...

är lite små less på min son just för tillfället för han bara vägrar somna någon annanstans än i sin bilstol... på kvällarna går de toppen bra, då somnar han i sin säng å sover sedan där utan problem, men på dagarna när han blir trött å kinkig då är de bara bilstolen som gäller... inte vagnen, inte vårna famn, inte sängen, inget funkar, utom bilstolen... vart vi än ska så får vi släpa med dne där jäkla stolen...
men jag antar att det är en fas (hoppas hoppas)

hade hoppats på en riktig syskon dag idag, men de skulle vi ta imorgon istället, eftersom syster skulle till frissan idag å de besöket brukar ta bort emot 3 tim... men imorgon är de riktig syskon dag, då ska vi fixa å ha oss... singa mitt hår, köpa fäljar till annas bil, kolla upp allt inför uthyrningen av vårna lägenhet å massa sådan.. så de ska bli skönt å få sånna saker undan stökat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar