2009-05-18

sjuka???

alla tre hemma hos oss är dö trötta idag...
tobbe kom precis hem 2,5 tim tidigare än han borde, eftersom han var så trött å kände att han behövde sova lite...

å lill pojken han har sovit sig igenom hela dagen hitills med undantag när han var vaken 1 timme förut vid ett, funderar på om de kan vara något virus...

iaf nu ligger båda mina söta pojkar i våran säng å sussar...
jag känner mig oxå trött men inte så att jag behöver lägga mig, däremot tänkte jag ta i tu med disken, å sedan öppna lite så vi får in lite frisk luft...

ikväll är de tvättelitvätt dax.. ser jag verkligen fram emot... inte.... jo nya å rena kläder men shiiit de är ju slitsamt å tvätta springa frma och tillbaka, å inte hinner man med all tvätt för de...
men bara å se frammåt, i nya lyan finns de ju både tvättmaskin å tumlare... så de ska bli väldigt skönt, kunna tvätta när man känner för de å inte behöav rätta sig efter alla andra å deras tvätt behov...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar