2009-05-17

söndagsmys

amanda: många många gånger har jag skrattat mig själv till söms glad över att jag fick lära känna dig den där kvällen som bara vi kommer ihåg...

idag har jag bara myst hela dagen...
mamma ringde på förmiddagen å undrade om jag å theo ville följa med till varnhem å fika, å vem tackar nej till gratis fika??
provade morotskaka för första gången i mitt liv.. å de lär inte vara sista gången heller... mums säger jag :)

vid tre hämtade jag upp bebbe å sedna hem å bara ta d elugn en stund, sedan gick jag till solariet i ett tappert försök till att fixa brännan lite innan dopet på lördag...
G-B kom förbi oxå med dopklänningen...
så nu ska jag ge mig ut å försöka hitta ett passande band...

nu är vi precis hemkomna från veckans söndags shopping på maxi...
å även denna söndagen svor jag över hur äkligt dyrt böljor är... men de blir ju bara varannan vecka som både maten å blöjorna krockar.... å så är d eju inet mycke annat som kostar för dne lille så varför klaga nu??

nu ska jag å älsklingen äta mumsig kycklingröra i varm barkis... å de ni den maten går inte av för hackor...

ses imorgon mina sköna å underbara vänner

2 kommentarer:

  1. haha jdu den kvällen lär jag aldrig glömma... men när ska vi ta våran lilla miamanda-tur då? med donken i mitten?? längtar så... det var länge sedan nu... se till att vi har barnvakt bara båda två så vi kan vara ute hela natten!!! =) antar att du har fullt upp i veckan men du kanske hinner klämma in en fika hos mig imorgon? Jörgen jobbar så det blir tjejfika isf... sånär som på Theo! =) håller tummarna att du kan... idag går också bra! puss i ljumsken

    SvaraRadera
  2. Vi brukar göra varm barkis ibland också, men fyller den med skinka, purjolök & lite annat. Riktigt gott =)

    SvaraRadera