2009-05-19

shopp shopp shopp

dagen började med att jag vr så tröttis att jag knappt kom ur sängen...
iaf ringde systeryster eftersom vi skulle ha syskondag... då hade hon precis anlänt till gymmet som ligger vårat område.. sagt å gjort jag slängde på mig kläderna å begav mig dit bort jag oxå...
man måste ju försöka vara litehurtig ibland..
så nu ska vi även dit imorgon... skönt om man får någpon å gymma med.. :)

sedan åkte vi hem till mamma å bakade bullar... höhö kankse inte världens smartaste val när man precis vart hurtig... men mumsigt iaf :)

panda kom förbi en sväng oxå, sedan följde jag med henne till dagmamman å hämtade molly...
sedna följde både panda å molly med hem till mamma igen å vi intog lekplatserna i området... mycket uppskattat av den lilla prinsessan...
skojigt å gissa om jag längtar tills theo kan mysa runt i sanden :)

när tobbe komit till mamma så åkte vi därifrån, vi passade på att tvätta bilen eftersom den blivit it prickig utan massa blommande träd.. usch...
sedan köpte vi äntlien mörkblåa band till dopklänningen så nu är de klart :)

å nu är vi hemma... jag sitter med slingfärg i håret å hoppas på att bra resultat..
strax ska vi iväg å hämta pizza... mumselimums...
dock känner jag mig väldigt onyttig. illa illa, men jag kan ju iaf skryta med att jag gymmat, så lite duktig har jag allt varit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar