2009-09-04

besvikelsen är total

usch hur kul är de när man ansträngt sig å verkligen fixa till en mysig fredags middag...
ungsbakad fläskfilé med smak av vitlök... å extra länge fick den vara inne i ugnen oxå för att verkligen bli mör å god...
döm då om min förvåning och besvikelse när jag stoppar första tuggan i munnen å de smakar ABSOLUT INGENTING...

tack underbara förkylning för att jag inte känner någon smak alls...
känner mig så där super mör å tung...
men de kan jag ju tacka mitt ton av snor som täpper igen hela min näsa för..

jag brukar aldrig tappa smaken när jag blir förkyld, å sällan eller aldrig tappar jag rösten oxå... men denna gången fick jag båda... så nu har jag en sådna där mörk härligt hes röst...
ok dream on mia... du har en kraksig kråk röst....

nä dax att inta soffhörnet igen å kolla på friidrott å tycka sååå synd om mig själv...

p.s inget gbg imorgon, får sätta mitt hopp till söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar