2009-09-04

TYPISKT!!!!!!

jag som hade kommit igång så bra med träningen genom zumba, jag till och med såg fram emot den lilla stunden på mattan framför tven, så man bara ägnar sig åt att skaka fläsk.... men hepp vad vaknar mia med denna fredags morgon???
jo en mega dunder förkylning, hej hopp den kom från ingenstans...
eller mamma har ju varit dunder sjuk i veckna, men där har vi ju icke varit... mamma inte posta förkylningar så där till din dotter...
så nu får vi väl se hur de går med gbg å liseberg imorgon.... det krävs väl i princip feber för att jag ska banga men ändå...

dessutom så började tobias tidigt idag (08.00) så ingen skön sovmorgon för mig inte...
varför kan min son aldrig vara mysig å somna om med mamma när hon som mest vill och behöver sova??
well well jag får väl hoppas att han tar sig en förmiddags lur, så jag oxå kan göra det, gärna ihop kurad i soffan, de var länge sedan :)

nu ska jag knata ut i köket å släpa mig till kylskåpet å kika efter om de finns någon frulle till mig, i dimman å dvalan minns jag något om att tobbe kom in i morse å nände nått om att frukosten var slut...vore väl typiskt i så fall... var det fredagen den 13:onde idag???
nåväl fredagen den 4:e är oxå otursdag från och med idag!!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack så mycket för att du gillar bloggen och ännu mer tack för att du lämnar ett avtryck. Är kul att få lite respons ibland på det man skriver.

    Hoppas förkylningen blir bättre.

    /Annanas

    SvaraRadera