2009-10-21

Could I have this kiss forever?

Den första kyssen- jag menar den RIKTIGA första kyssen inte pussarna under lågstadiet på rasten i buskarna, den där riktiga första passionerade trevande kyssen som verkligen skiljde dig från att vara barn till att vara vuxen.
alla minns väl den??
Min teori är iaf att alla minns den – många kanske inte vill minnas den vissa går och förtränger personen det hände med man saken är den att alla minns den, alla tycker innerst inne att stunden då den hände var speciell och personen som gav den upplevelsen till dig är för alltid en del av ditt hjärta.

man kan inte ändra på de förslutna för att de ska passa ens nya partner man kan inte/ska inte förneka en person som en gång varit en del av ens liv, man ska minnas de bra å jobba med det dåliga men absolut inte låtsas om att de aldrig hänt.
jag vet många många där ute i världen som lever på lögner och förnekelse, må
nga förhållande bygger på förnekelse och lögner, var ärliga istället, so what om du tidigare har hop
pat i säng med 100 personer, det kanske inte var rätt någon gång, men så pang så träffar du drömpartnern å startar förhållandet med att ljuga om ditt förflutna. Det finns en anledning till varför bokstaven X sätts framför flickvän/pojkvän, de är just X av någon anledning fungerade inte förhållandet.
Jag skulle kunna sitta här hemma å slita av mig håret över Tobbes X med tanke
på hur olika vi ser ut/och våra liv skiljer sig, men varför skulle jag?
hon finns där jag kan inte ändra på nått, jag vet att han aldrig skulle byta ut mig mot henne å i ärlighetens namn, så är hon en riktigt snäll person, men båda har gått skiljda håll och har nya familjer på var sitt håll idag.
Så varför skriva ett sådan här inlägg??
nja jag kände för att skrika ut en gång till att man inte kan ändra de förflut
na och de som hänt de har hänt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar