2009-11-10

hungary eyes

åååå min mage hälsar nu till alla att den är sååå hungrig :)
men strax ska de få smaskig ungsbakad falukorv med hemmagjort mos :)
har precis varit med systeryster så hon fick vaccinera sig, så nu är iaf både jag, mamma å anna vaccinerade..
jag vill ju ha en så bra sköld runt theo som möjligt...
jaja anyway...

robert å anna är här nu å ska köka med oss, sedan tänkte jag nog eventuellt skicka ut tobbe å theo på en promenad så jag kna få städat lite...
de vore nice för just nu stoppar han allt från löv till små sten i munnen....

nä nu ska jag hoppa iväg...

1 kommentar:

  1. Va har ni redan fått vaccinera er? är ni i risk gruppen då? för det är väl bara dom som får vaccinera sig än så länge eller har jag missat något? Jag ska vaccinera min son nästa vecka när dom börjar med 3-5 åringar, men dom sa till mig att jag fick inte vaccinera mig förens tidigast första veckan i december=( men jag tror att theo kommer få vaccinera sig också, dom ska antagligen vaccinera barn under 2 år också... Mvh Malin

    SvaraRadera