2010-01-11

100 onödiga fakta om mig :)

SENASTE:
1. Dryck:
vatten
2. Telefonsamtalet: tobbe
3. SMS: evelyn
4. Sång du lyssnade på: viva la vida med coldplay
5. Gången du grät: nyss när Kevin och Lucy gifte sig i sjunde himlen

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: hum??.... kanske??
7. Har någon varit otrogen mot dig: inte som jag vet iaf...
8. Ångrat något: Ja, de finns alltid saker man vill ha ogjorda
9. Förlorat någon speciell person: Ja, å jag ångrar de som tusan...
10. Varit deprimerad: ja 2004-2005 var inga roliga år...
11. Varit så trött att du somnat sittandes: ja senast i morse...hahah

ÅR 2009 HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: ja, en hel hop underbara människor faktiskt :)
16. Fått ditt hjärta krossat: nä faktiskt inte...
17. Skrattat så att du har börjat gråta: garanterat
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: ja min underbara son kom och helt kastade om mitt liv
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja, jag hoppas och tror de iaf..
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, tyvärr får en del luft i munnen utan att behöva de..
21. Pussat någon: yesbox...

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: alla, jag rensade bort onödiga för ett par år sedan..
23. Hur många barn vill du ha: vi har pratat om 2 eller möjligen tre, allt beror på vad som händer, är iaf glad över den lille jag redan har.
24. Har du några husdjur: nopp allergisk, så de intresserar mig inte
25. Vill du ändra ditt namn: nu duger de, men när jag var lite, ooo va arg jag var på mamma och pappa för att de gett mig ett så kort namn.
26. Vad gjorde du under din födelsedag: firade med min underbara familj och väntade spänt på att en liten bebis skulle kika ut
27. Vilken tid vaknade du idag: 06:40
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: gick och la mig
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: nä faktiskt inte, jag har börjat leva ett helsosamt och sunt liv, vilket jag trivs otroligt bra med.
30. Senaste gången du träffade din pappa: 5 februari 2005 *vila i frid*
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag skulle velat leva sunt och hälsosamt från början så skulle jag sluppit denna resa..
32. Vad lyssnar du på just nu: amerikansk talkshow på tven
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja mamma och pappas komis har en son vid de namnet.
34. Vad gör dig irriterad just nu: att jag inte städar istället för att sitta här å uggla.

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Mia Marina Lätth
38. Stjärntecken: vattuman
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: käpplundaskolan skövde
41. Gymnasieskola: Västerhöjdsgymnasiet
42. Högskola: skövde högskola
43. Hårfärg: mörkbrun just nu, naturligt mörkblond
44. Långt eller kort: påväg mot långt...
45. Längd: 170 cm över havet
46. Vad gillar du gällande dig själv: min hårfärg just nu
47. Piercings: har haft i naveln och i underläppen
48. Tattoos: en duva på högra skuldran
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: en riktigt stor måste ju bli kejsarsnittet då theo föddes
52. Piercing: underläppen
53. Tatueringen: duva på högra skuldran 1 mars 2007
54. Bästa vän: Josefine
55. Sporten du spelade: tro de eller ej men fotboll, men inge länge fastande för handboll istället
56. Husdjur: ett gäng fiskar hade jag när jag var liten... som sagt pälsdjursallergiker
57. Vaccination du minns: den första jag minns, måste vara stelkrampen som man tog i lågstadiet, minns hur nervösa vi var och hur alla äldre skrämde upp oss.
58. Konsert: glenmark, erikson och strömstet, berömde GES
59. Förälskelse: en kille på dagis som heter ulf
60. Alkohol du drack: vet att de var när jag gick i sjuan och de var nightflight (en innebandytunering) fast vi hängde i stan istället *moget*

JUST NU:
61. Äter du: ingenting, men snart blir de lunch
62. Dricker du: nothing
63. Är du på väg att: laga lunch innan theo vaknar för då är han vrålhungrig
64. Lyssnar du på: reklamen på tven
65. Väntar du på: att tobbe sak komma hem så jag kan scrappa ifred.

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: självklart, har ju redan min guldklimp
67. Vill du gifta dig: japp... planering pågår..
68. Karriär i åtanke: är just nu inne på att jobba inom vården..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon:
Ögon
70. Kramar eller pussar: varma kramar och ömsinta pussar
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: spelar egentligen ingen roll, men säger äldre då eftersom tobbe är äldre än mig :P
73. Romantisk eller spontan: både och spontant romantsik
74. Snygg mage eller snygga armar: snygg insida gör en snygg utsida
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar
76. Känslig eller inte: känslig (till viss grad)
77. Ragg eller förhållande: Förhållande!
78. Bråkstake eller tveksam: varken eller...

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Oja! (min och josses krogtävling, vem kysser en främlig först)
80. Gjort något sjukt spontant: jaja, några år sedan en liten spontan bil tripp till västkusten mitt i natten...
81. Tappat glasögon eller linser: nä solglasögon i sånna fall..
82. Haft sex på första dejten: misstag begår väl alla??
83. Krossat någons hjärta: vill säga nej, men tror nog de får bli ett ja här iaf...
84. Har någon krossat ditt hjärta: definitivt JA!!!!!!! och inte krossat, snarare mosat...
85. Har du blivit arresterad: nopp
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: nilen uppkom den dagen min pappa dog!
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): inte lagd åt de hållet... men annars har jag jäkligt snygga komisar

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: iaf när de gäller sportfrågor på TP
90. Mirakel: Ja, ni har väl sett theo?
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej, jag tror på intresse vid första ögonkastet som senare kan utvecklas till kärlek.
92. Himlen: kanske inte himlen, men en plats efter döden helt klart
93. Tomten: slutade när jag var i 6 års åldern.
94. Att kyssas på första dejten: kyssar är mysigt så varför inte??
95. Änglar: japp ja har en hel hop bland mina vänner

SVARA ÄRLIGT:
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja, med rätt partner
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: tobias och theo + mina vänner och övriga familjen
100. Att posta det här är din 100 sanning: japp sanningen finns i varje fråga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar