2010-01-11

är väldigt nöjd med min prestation att iaf plocka i ordning här hemma...
dammråttorna å omorganiseringen får bli ett projekt för en annan dag...möjligtvis att jag fixar skänken i köket idag för jag stör mig så ofantligt mycket på röran i den...
hushållsmaskiner blandas med blöjor och bebis tillbehör i de nedre skåpet å i de övre blandas fin porslinet med udda porslin och annat bös som inte har någon direkt plats...
It´s NOT mia style...

vi ska även flytta ur vår kontorsskåp å dess innehåll in till byråerna i sovrummet så theo får plats med alla sina leksaker i skåpet iställt...
de har ju blivit en del grejer å snart fyller mini ett år oxå å då lär de väl komma mera...
en bra sak är ju att vi slutat köpa leksaker till honom så fort vi ser något vi gillar... de blir dyrt i längden dessutom gör de honom bortskämd (mer än han redan är)

vägde miniponken igår oxå bara för att kika om han gått upp något... japp några gram uppåtvar de... vågen landade på 8750gram... kanske en aning lite för hans ålder och hans kurva, men vad ska man göra, han äter de han orkar...
kan ju inte hålla på å tvinga i honom mat... å smör de verkligen avskyr han.. vi skulle ju ha honom på smördiet, men den har vi fått avbryta, han vägrade äta maten om de var extra smör i, å bättre att han får i sig hela portionen mat än att få i sig halva med smör anser jag...

well well allmänt mia svammel var detta.. nu ska jag gå ut i köket å diska..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar