2010-01-11

tidig morgon...
nu sitter jag här mör å dödstrött... har varit vaken sedan lite innan sju när tobbe gick upp...
va lika bra å gå upp då oxå eftersom han hade massa å göra innan tentan, så jag fick passa theo denna morgon...
när jag går upp så här tidigt så känns och syns de så tydligt att jag inte är någon morgon människa..
shiiit hur ska de gå på måndag då första introduktionen är klockan 8 på morgonen...
då måste jag upp å dessutom göra mig i ordning...
men så är de..

annars då??
är små grinig på tobbe, eftersom han ska vara borta hela dagarna denna veckan, sedan har han planerat att vara borta 4 kvällar oxå på olika grejer...
de är inte ok anser jag... de gör ju att jag inte har chansen att göra något själv...
vi får väl se hur detta går.. 2 kvällar måste han vara borta iaf, å de är ok... men varför ska han planera in å sitta å spela tv-spel med folk på en tenta vecka å dessutom veckan innan jag ska tillbaka oxå...

aaa ja anyway....
stör mis som sjutton på vår grannes gnisssliga säng...
minsta rörelse hörs in till oss, dessutom verkar hon inte ha någon tidsuppfattning och noll förståelse för att vi har små barn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar