2010-01-10

Brrr It´s Cold...

usch för denna kylan, men jag tänker så här (hoppas vädergudarna oxå gör de) hela januari ut kan de får vara lite kallt och snö sedan kan de börja töa, å inga bakslag med snö i april/maj... nä nu vill jag ha sommar aa aller vår räcker bara de är någolunda varmt och barmark så jag kan börja stava runt på gångvägarna runt lillegården...

vår son är allmänt uttråkad här hemma men vem vågar ta ut honom i denna iskyla, han är ju sååååå liten :P
är de inte uttråkning så är de rejält trots som han är inne i... han bara gnäller å skriker så fort han inte får som han vill... vilket är nästan 24/7....

just de.... minus med att bo i hyreshus med rökande grannar är...
i natt när vår granne kom hem så förde dom ett jäkla liv så ja vaknade å gick å kikade i titthålet, va känner jag då om inte en stinkande äklig cigarettdoft som trängt in i VÅR hall...
nä så där jätte happy blev jag inte då... vet inte om dom rökte i trapphuset eller vad, men som de luktde...morrr på detta...

ikväll får vi besök av daniel å anna å de ska bli trevligt...
var ju nästan en månad sedan vi såg dom eftersom dom varit i väg över jul/nyår...
men så är de, bäst att passa på å träffa dom nu lite innan anna beger sig upp för några månaders studier i stockholm...

nä vet ni vad??
nu kallar tvätten på mig... suck!

1 kommentar:

  1. Ja det är j inte direkt någon sommar ute, men att gå ut med theo är absolut ingen som helst fara finns inget dåligt väder bara dåliga kläder =) barn fryser inte heller på samma sätt som vi frisk luft är bara bra särskilt nu i dessa förkyldningstider =) lika bra han vänjer sig för på dagis är dom ute minst 2 timmar oavsett väder =) dom flesta dagis har även sovstunden utomhus =) Så på med kläder och gå ut en sväng =) Mvh malin

    SvaraRadera