2010-01-10

theo och tobbe fick en promenix iaf.. jag stannade hemma å passade på att städa lite å flocka ordning på vårat TVÄTTEVEREST... känns skönt å ha sådant ur vägen när en ny vecka börjar, dessutom en tentavecka för tobbe å dom vet jag av erfarenhet brukar innebära mycke hemarbete för mia...

dessutom min sista "lediga" vecka för obestämd tid framöver....
får se vad dne kan tänkas innehålla??

nu kom precis mamma förbi hon var lite smått theosjuk, eftersom hon inte träffat honom nu på flera dagar.. sedan kommer daniel å anna förbi oxå å då vankas de toast...

mycke kalas nu framöver för våran del oxå..

22- tjejkväll
23-kalas för tobbes kusin + ingifta morbror
31-kalas för mig (lilla familjen)
5-kalas för theo
6-kalas för theo
7-kalas för theo
9-kalas för theo
20-kalas för patrick

detta är för slutet av jan + feb, sedan är de tre kalas som vi ännu inte fått datum på... så de är att stå i men skojigt, jag älskar kalas.. sedan är de ett par 5 stycken de första 2 veckorna i mars oxå men så långt har inte folk planerat ännu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar