2010-01-09

mia goes freeecssh

ansiktsmask, rakning, peeling, inpackning, ny målade naglar, massage.....
you name it! mia goes freeecsshh...
så skönt att pyssla om sig själv till max, å va skönt ja ska sova i natt oxå i nya nya lakan :)

yesterday var jag, marie och glenn på teater på skattkammarön...
de var länge sedan jag var på teater nu så de va skojigt, dock förväntade jag mig lite mer... skådespelarna var toppen bra å musiken lika så, men handligen var lite lam, å de drog ner de hela en aning... men annars var de toppen å komma iväg själv en stund utan varken gubbe eller barn :)

idag har vi bara slappat å plockat ner julen i sina lådor igen...
nu väntar bara en välheövlig stor städning å lite nya fräscha gardiner...
köket har fått nya, å ja tror jag blev nöjd där, men där emot vardagsrummet måste få nya känner jag, några "våriga"... vet inte vad tobbe tycke rom min super idé som jag har att se till att de alltid finns fräscha tulpaner på köksbordet hela våren och sommaren???
tror han dissar den rätt rejält, men ibland ska jag unna mig de för de gör mig glad längst in i själen...

ikväll blir de tv kväll å välförtjänt pizza (å nje inte hämt pizza) ska bli toppen... vi har bestämt att på lördagen får man unna sig någon mat som de är liiiite högra kaloriinnehåll i, vi hittade en pizza vars kalori innehåll gör att vi bara överstiger med 150 kalorier över måltiden så de är toppen :)

nu ska ja strax skölja av mitt ansikte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar