2010-01-05

dag 5

jaha idag är de femtedagen sedan jag slutade med cola, godis å dylikt...
hur känns de då??
igår hade jag ett otroligt sug efter något att tugga på när klockan var runt sex på kvällen, men lite fruktsallad tog bort suget och jag lyckades stå emot, de ni kan betäcknas som en seger för mig... jag känner mig fortfarande otroligt pepp på att lyckas, så detta känns bra.

hur kan en dag för mig se ut nu då?? (mat mässigt)

frukost (10.00)
2 rasker med ost och smör
1 kopp gröt te

lunch (13-14.00)
kycklingfilé 100 gram
cream fraisch (saffran tomat) 1 dl
1 dl pasta
1 tomat

middag (18-19.00)
1 hemmagjord hamburgare m bröd
3 msk potatismos
valfria grönsaker

sedan mellan målen när jag känne rmig sugen tar jag en frukt eller lite fruktsallad (hemmagjord)

2 kommentarer:

  1. Är så stolt över dig!! Du är bäst!!!

    SvaraRadera
  2. va duktig du är kämpa på
    kramar från moa å marie

    SvaraRadera