2010-01-31

Happy Birthday!

ja idag är de min 25:e födelsedag och starten på mitt 26:e livnadsår!
så grattis till mig!

började dagen med att få ett STORT paket av min älskling....
å i låg inget mindre än min senaste "måste-ha-pryl"
tur att jag fyllde år så lägligt annars hade jag aldrig fått den :)


Elektrolux "Ultrarapido" trådlös dammsugare! färg blå :)
känner att denna lilla godingen kommer hjälpa mig otroligt mycket i vardagen, slippa släpa fram stor dammsugare varje gång theo har ätit ett kex eller en macka (3-4 ggr per dag)
nu är de bara att svepa över å vipps så slipper man hela huset fullt med smulor...

sedan kanske de kna låta töntit och tråkigt å få en dammsugare i födelsedags present av sin sambo men han känner mig å vet vad jag vill ah och vad jag blir glad över.. spetsiga underkläder å sådant är inget för mig....
"jag är helga den smutsiga hemmafrun" :P

hehe nu dax att återgå till städningen av lägenheten om ett par timmar dyker de upp hungriga middagsgäster....

ses senare idag :)

3 kommentarer:

  1. Grattis!
    Perfekt present ju! Jag skulle inte tacka nej till en trådlös dammsugare! :P Speciellt inte nu när man har barn som smular och skitar ner :P haha

    SvaraRadera
  2. jättebra present tycker jag.
    kram
    marie

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis, grattis i efterskott!:) Perfekt present det där, vi älskar våran, trots att vi inte har några smulande barn..:P haha.. Hoppas du fick en bra födelsedag!:) Kram

    SvaraRadera