2010-02-01

summa sumarum...

jaha då vart man 25 år då...
närmare bestämt blev jag det 23,40 igår kväll...

hade en kanon dag här hemma med mycke folk...
tobbes pappa med familj kom upp och hälsade på från göteborg, alltid trevligt när man träffar dom...
fick fina presenter oxå..
jag fick en jätte fin sjal och jag å tobbe tillsammans fick nya underbara påslakan, så ikväll blir de byte i sängen...
även lille theo fick för tidiga födelsedags presenter...
en underbar mumin pyamas *älska*
sedan en nemo boll
å sist men inte minst nästa del i minskattkammare som han sammlar på....

mamma och syster var här oxå aaa robert oxå såklart...
fick ett välkommet bidrag till mitt farmtida gymkort...
fick även en fin fin tröja, en underbar sjal och lite små gojs..
hårfärg, perfym, läppglans och två utmärkta hårklämmor som nu blivit mina favvisar...

så en helt ok födelsedag...
ska ju ha kalas för släkten nästa söndag

ska strax iväg till skolan å senare i eftermiddag ska vi ut till lerdala för en återträff med föräldragruppen...
träffar ju marie regelbundet å ibland även johanna... men de andra barnen har vi inte sett sedan återträffen senast när barnen var runt 1 månad.. så ska bli kul å se hur långt de små tultinarna hunnit... å hur stora de blivit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar