2010-02-18

jobbig timme

snart får jag lov att åka tillbak till förskolan å se hur de gått för mitt lilla pyre...
han har varit där nu snart 1 timme helt själv....antar att de är jag som mår mest dåligt över att han är där själv, han har nog kul å leker å har antagligen knappt märkt att mamma försvunnit...

de var jobbigare än jag trott att lämna honom där själv.... men som sagt de har nog gått bra annars hade dom ringt....

igår var vi på en liten shopping rond för att rusta upp mini...
en ny super super mössa fick han å en varm fleace tröja/jacka, för present kortet vi hade på polarn och pyret...
sedan shoppade vi en jacka, 5 par strumpor, 2 tröjor och ett par byxor inne på kapphal...
dock rammlar byxorna av honom så de får läggas på framtiden å jag får åka iväg idag å se om jag kna hitta några i en mindre storlek.... dom har nämligen jeans och byxor med knappar förbud på förskolan, de ska vara byxor med resår imidjan.... suck theo är ju lång och smal å kan inte ha resår byxor för när de passar på längden å åker de av i midjan å tvärt om...

well welll vi får väl i värsta fall köpa billiga byxor å sy in dom i midjan...

nä time to gooo....

1 kommentar:

  1. Min duktiga kille :D moster ska hämta någon dag :D

    SvaraRadera