2010-02-24

yesbox

1-0 mia-städning
1-0 mia-theos matvägran
1-0 mia-humöret

efter de att mitt förra inlägg var hetiskt värre, så känns saker och ting lite bättre, har fått dammtorkat och undan plockat, så imorgon väntar bara dammsugning, toalett städning och mopping av golven... å de ska jag nog hinna med undertiden som theo är på dagis :)

lyckades även hitta ett minikryphål så jag kunde få i min son lite gröt, gjorde den lite vattnigare och matade med små små tuggar sammtidigt som han fick leka med mina bilnyckar (något han annars aldrig får) så de gick bra, nu väntar bara ny blöja, å sedan ska han sova för han är sååååå trött å imorgon blir de första riktiga dagen på dagis....

nu ska jag skriva en inköpslista till tobbe som dragit lotten om att gå över till maxi å handla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar