2010-02-24

ok jag är super irriterad på tobbe...
först är han borta hela dagen i skolan, sedna drar han iväg på extra grejer å lämnar mig själv med en sjukt ostädad lägenhet, en über gnällig theo som dessutom gömt fjärrkontrollen så man inte kan byta kanal, å för att inte glömma mitt berg av plugg som jag måste få gjort allra helst idag...
när man är två som ska plugga å dessutom har en sjuk son så finns de inget utrymme för extra aktiviteter... båda två ligger efter i skolan å allra värsta jag, där en lärare hotar att avskriva mig om jag inte lämnar in något arbete, men när ska jag få de gjort då???

fan fanfan

så nu kan ni anonyma jävlar som inte vågar skriva ut erat namn kommentera om att vi gjort fel val i livet å bla bla bla som ni brukar så gnäll på vet ja om vilken dålig människa jag är som inte låter tobbe vara iväg på egna äventyr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar