2010-03-14

ditten å datten helgen som gått

jaha sönda kväll igen....
shiiit va helgerna springer fort förbi...

igår vart de första kalas för oliwer på dagen
eve bjöd på smaskig smörgåstårta och goda hembakta kakor, å de sitter ju inte feli kistan :)
tror att oliwer gillade bondgården vi gav honom :) å theo han var i sitt esse när han sprang runt hack i häl på oliwer å lekte... han somnade i samma ögonblick som vi satte honom i bilen när vi skulle hem....

senare på kvällen var de kalas hemma hos daniel
där bjöds de på mumsig kycklinggryta med bandspagetti, mat helt i min smak...
å till efterrätt mumsig äppelkaka..
kikades melodifestivalen oxå, helt fel låt som vann enligt mig, tror inte på lugna låtar i shower som eurovision song contest, då måste de nästan avra lite uptempo..
jag höll mina tummar på eric saade å manboy.... en låt i min smak, man rycks lixom med :)
vi åkte hem relativt tidigt bäst å passa på när man ändå hade barnvakta å få ordentligt med sömn :)

så dagen idag har vi spenderat hos mami... fått god fläskstek med potatis å glass till efterrätt..
uscj va bortskämda vi blivit i helgen med massa god mat utan att själva behövt lyfta många fingrar för att få dne tilllagad...
nu sitter vi här hemma jag knapprar på en uppsats å tobbe leker med theo
vi väntar på syeryster å co dom ska komma hit å fika lite äppelpaj som jag hurtigt nog ska tilllaga....

nä de var de väl ungefär de vi gjort i hlgen...
får se om theo ska till dagis imorgon han har bajsat lite löst, vi har kontrat med blåbärspuré så nu får vi väl se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar