2010-04-13

10 000 steg, flickvän, ett första kliv

pust....
jobbat idag, mina ben är som spagetti, men fattar ni vilken x-tra träning man får :) dessutom höll jag mig borta från både godiset å eftermiddags fikan å satt där i stället å pimplade på mitt vatten :)
tror jag kommit till ett drömplace... snäll personal, underbara boende å trevlig miljö :)
ska dit å jobba igen redan på lördag 15.30-21.30 helt ok tider fast de är lördakväll... å dessutom klirr i kassan :)

vår lille son har blivit stor....
han har skaffat sin första flickvän utan mamma och pappas inflytande...
selma heter hon.... hon möter theo varje morgon i dörren å sedan går de omkring hand i hand hela dagen på dagis... hur gulligt är inte de lixom??
hur länge tror vi de håller??? *fniss*

alright...
imorgon får vi hembesök av en speciell person
å efter de så kommer allas våra liv troligtvis att förändras...
fick precis veta detta av tobbe som bokat besöket... nervös japp
19.00 får ni hålla tummarna för oss!
(självklart kommer ni trogna läsare få veta vad de gäller, men de ska vara klappat o klart först)

nu ska jag ut å ställa mig vid spisen, där var kvinna bör stå eller hur va de :P
kvällsmys med älsklingen å våra fruar...

1 kommentar: