2010-04-14

spontana mia

spontana mia vaknade imorse å kände att idag är de förändringarnas dag...
så ska kasta mig in i duschen å sedan ner på stan å klippa mig helt crazzy....
de blir spretit å taggit å bara ssssssooo coolt :) har länga velat ha en förändring i mitt sååå tråkiga hår...
har ju sparat ut en längd nu så allt hår är lika långt, men de är så tjockt å så många hårstrån så allt bara tovar sig... de är mindre roligt :/

fint väder ute idag oxå, de uppskattas...
kanske blir de plugg med den bärbara datorn på balkongen om ett par timmar när solens varma strålar tittar dit :)
känner mig dålig som inte börjat plugga till provet som är på fredag än... suck...
dax att ta tag i de hela... minst 1,5 tim plugg idag på provet å lika mycke imorgon så borde de gå vägen känner jag...

måste få iväg lite andra inlämningar oxå...
kan ju börja med datakunskapen nu kankse... ja så får de bli...

1 kommentar:

  1. Glömde att säga förut att du var dösnygg i din nya frisyr ;) tack för sällskapet!! kramen

    SvaraRadera