2010-04-16

god kväll...

hey hopp nyss hemkommen från anna å robert med lite god tacopaj och tårta i magen :)
pajen smakade bra trots att jag inte är någon pajmänniska, har svårt för pajdegen...

sitter å efter kikar på så ska det låta...
älskar alexander ryback när han sjunger "de går en vind över vinden ängar"
ååå så sexigt :P

lite så nervig inför morgon dagen då ja ska jobba själv fö första gången...
har ju bara gått bredvid tidigare imorgon så vikar jag ju... men de ska nog gå bra...
jag är ju inte själv på hela avdelningen utan en till är ju där...
kul med lite extra pengar sedan i maj :)



tänkte svara på malins kommentar....
jo självklart har vi csn lån, har dock inte börjat betala på de än så man tänker inte alltid på de men jag är av den anledningen att csn lån, bil lån och hus lån de kommer man nästan inte undan... de är små lån som titt som tätt får mig att se rött....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar