2010-09-17

22.11

undra hur många gånger ikväll jag frågat mig själv VARFÖR SITTER JAG OCH PLUGGAR EN FREDAGS KVÄLL???

anyway... jobbade idag mellan 7-11... trodde allvarligt att ja skulle dö eftersom ja hade sådant magknip, men efter ett glas vatten vid 10 så släppte allt å nu är jag fit for fight igen...
efter jobbet åkte jag hem å påbörjade de som ja fortfarande sitter med nämligen pluggeliplugg...
ok ja har haft x antal pauser...
bland annat var vi hos mamma en sväng å hon bjöd på en ICKE SÅ GI vänig smörgåstårta, men har man hjärta att tacka nej när hon köpt en tårta för 200 kr bara för att bjuda oss på...
en bit slank ner å den smakade ljuvligt.. fick även träffa systeryster en sväng då hon kikade förbi...
med allt jobb som är nu så är de inte ota vi ses längre...

efter mamma blev de veckohandling på maxi...tur att vi hade presentkort säger jag bara...

nu sitte rjag som sagt var här.. tobbe är i tibro å mini sover tack o lov, de tog ett tag i kväll men i säng kom han...
nu funderar jag på att avsluta dagen plugg å slänga mig i soffan en stund innan de blir sängen...
har lite kvar på två inlämningar men dom lär bli klara å sinskickade imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar