2010-11-01

exklusivt för marie

här sitter jag smått sliten å läser dagen skörd av reklam...
hade faktiskt inte tänkt uppdatera här just nu, dels för att jag är så fruktansvärt arg å dels för att jag är trött....
men för söta marie skull så gör jag ett försök...

kom precis ifrån skolan där jag har haft muntlg redovisning... *usch* har insett att ja blir sjukligt nervös när jag sitter där med läraren å tvingas svara på konstiga frågor som jag egentligen kan men som bara försvinner när jag sätter mig på stolen mitt emot läraren...
iaf hon är skoningslös å ytterligare en gång har jag fått en kompletering på nått som r så simpelt.. de är som att hon inte gillar mig...
men men restan av uppgifterna har jag bestämt mig för att ta som prov, så slipper man hennes häxförhör...

fick hastigt å lustigt hoppa in å jobba igår 14-21... sedna hem stupade ner i soffan å i natt har jag sovit APDÅLIGT!!!!!
så jag är smått, nä förresten dö trött nu.... men bara bita ihop jobb väntar mellan 13-21....
sedan hem å förhoppningsvis sova en hel natt....

har nog insett nu tilslut att jag inte tål koffein innan ja ska sova....
så nooo more av dne varan innan bedtime...

aaa what else....
spökpromenaden i lördags bjöd på massa skratt å en hel del nyttig motion... har ont än i mina stakars fötter.. dom var verkligen inte vana att gå såå mycke å långt, men kul var de...
bästa var ju när glenns bror skärmmde skiten ur oss precis före slutet... nästa år får han sköta smärmmerierna där tycker jag...
men en sak störde mig.... många föräldrar var as packade å gick omkring där med sina barn... å de var ju ändå rätt tidgt på kvällen 18-21 typ...
skandal.... de skulle aldrig falla mig in att visa mig full inför mina barn... de hör lixom inte till....

jaja nu väntar en liten potion lasange på mig å sedan är de dax att åka å jobba... byebye

1 kommentar:

  1. tack mia va du är underbar som uppdaterar bara för min skulle.hoppas du är gladare nu eller att du blir de nu när ja skriver till dej.kram marie

    SvaraRadera