2010-11-02

plugg motivation...

Hej alla söta små läsare, här sitter jag å sammlar motivation för att plugga... en morot jag har är dne ni ser på bilden... min nya drog...
kan ärligt inte äta ljuschoklad längre efter att ja nu kört mörkchoklad i x antal veckor...
men iaf till mitt dilemma... varje gång ja ska köpa mig en sådan här lyxbit... jst denna varianten går väl på bort emot 25 kr... så får jag ångest, men idag tänkte jag efter... tänk alla gånger man köpt godisfrossa grejr för bort emot 100 lappen för att sedan trycka i sig allt på samma dag...
nä tacka vet ja min nya drog den räcker iaf 2-3 dagar...
för mörk choklad smällar man bara inte i sig, utan den njuter man av på ett annat sätt... eftersmaken sitter i så pass länge att man inte behöver skynda med nästa bit....
well well detta var dagens choklad tankar....

känne rmig otroligt utvilad å pigg idag, härlig känsla...
var så trött igår att ja begärde ordentlig sovmorgon idag å de fick jag 10.30 vaknade törnrosa upp å kände sig fit for fight...
för typ allt utom att plggga å de är de jag verkligen måste göra...

bara att ta tjuren vid hornen å sätta igång nu då...

p.s ursäkta sunkigheten på bilden... inte direkt tagit bort morgonfrillan än om amn säger så...

1 kommentar:

  1. Åh den chokladen är underbar, vi brukar köpa den när vi ska lyxa till det :D Annars köper vi 86%choklad och den räcker minst en vecka :)

    MörkChoklad är helt klart bäst!

    SvaraRadera