2010-11-06

full rulle å lite där till...

igår var jag inplanerd på jobb mellan 7-11.... gött då kan ja laga mat hemma innan ja ska iväg å kika på handboll var min tanke...
när klockan är halv elva ringer poolen å frågar om ja kna gå in som extra personal på ett ställe melln11.30-15.00... ja de kan ja väl.. ingentid för unch där emellan då de tog 30 min att ta sig från punkt a till b...
väl där går tiden fort men på slutet så kör de ihop sig...
så ja får jobba över 1 tim.... 16.00 fortfarande inte ätit sedan 06....
HUNGRIG!!!!!!

men ingen tid för mat för handbollen börjar ju 17
i Tibro...
bra matcher där å sedan vid 18 ÄNTLIGEN MAT!!!!
12 tim utan mat... blev hungrig där ett tag men sedan gick hungern över, men man kände sig matt.....

men hey va gör man inte för lite jobb å handboll!!


just nu sitter jag å filurer på om ja ska lgga ut lite kläder till försöljning på tradera...
i ugnen står en kladdkaka med mintrippel i som ska avnjutas i eftermiddag ihop med familjen...
allahelgonamiddag hos mamma hon står för portersteken å jag för efterrätten å systeryster för salladen...
kommer smaka himelsk... sedan ikväll blir de handboll :)

annars då.. har inte så mycke å säga...

1 kommentar: