2010-11-03

GÖMDA....

tjohallo... här sitter jag å läser gömda av liza mrklund.. hller på med ett skolarbete om just den boken... så de gäller å uppdatera sig så man får med rätt info, de var ju ett tag sedna ja läste den... usch så hemskt fängslande dne är, att någons öde kan bidra till sådan lust att läsa..???

i rummet bredvis sitter tobbe å glenn å pysslar med en hemsida som tobbis håler på å bygger åt deeras teaterförening :)
strax ska mini montret hämtas, å då ska de även handlas... sedan blir de förhoppningsvis lite fika hos mami :)
de hoppas vi på iaf...
blev sukligt sugen på riktigt nybakt bröd som är så där ljummet varmt fortfarande å så lite smör på som smlter, kanske en ostskiva... mumma... men hey de lär inte hända för varken jag eller mamma är dne som bakar... SYSTERYSTER om du ser detta kan du ställa dig å baka nått gott bröd till oss???

just de taggar inför helgen oxå.. HANDBOLL för hela slanten...



2 kommentarer:

  1. måste bara komentera att ja älskar dina foton inför varje nytt blogg upplägg du gör.helt fantastiska är dom, å ja ser fram emot nya varje dag ja sett dagens foto.
    ja hoppas de går bra för gubbarna i storarummet å att du inte fastnar i bokvärlden för de har jag hört att de ska vara farligt : )
    Bamse kram till dej min underbara vän som ja ä sååååå glad att ja funnit.
    Marie

    SvaraRadera
  2. åhh jag kan baka bröd någon dag... får se när jag hinner bara :D

    SvaraRadera