2011-01-05

så där ja...

nu ska ja sluta att fläsha min vintervita kropp för alla nyfikna tittare utanför mitt fönster och istället stoppa ner den i något svart fodral (läs kläder)
straxet kommer älsklingen å hämta upp mig å vi kör iväg theomannen till mamma innan ja lämnar tobbe på skolan för att själv bege mig till min skola å mitt underbara prov på rörelseorganen å huden... känner att detta prov kommer gå extremt bra... not....
alltid finns de nått jag missar å den läraren har nolltollerans, alla rätt annars blir de kompletering... stör mig som fan på de.. men what to do lixom...

hoppas på lite umgänge med vra kära grannar på våing 7 ikväll...
annars händer nada...

imorgon blir de kalasande för mamma...
å plugg...
å på fredag blir de först lite plugg å sedan ÄVENTYRSBADET för de var lovat till lillen sedan någon vecka tillbaka å varje gång vi passerar arenan skriker han "baaaada" aja han är inte så dum som amn kan tro, han har sten koll på vart vissa saker är... mormors hus å badhuset hans två favorite places.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar